Aeroseum 29-30 Mars 2014

Startat av Actros861, 6 november 2013 kl. 15:49:11

0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

SWE IROC

Det va lite trist att ni inte får ha en grushög men det har säkert sin förklaring, ni vet att det finns speciella pallsäckar i kraftig plast som man använder till pallar med kragar om man vill förvara grus eller liknade så det inte blir något spill? men ni har säkert koll . <tumb>
Mvh // John

Olof

Citat från: SWE IROC skrivet 23 mars 2014 kl. 14:07:51
Det va lite trist att ni inte får ha en grushög men det har säkert sin förklaring, ni vet att det finns speciella pallsäckar i kraftig plast som man använder till pallar med kragar om man vill förvara grus eller liknade så det inte blir något spill? men ni har säkert koll . <tumb>

Fick bli en lite variant med pressening, men tror detta kommer fungera utmärkt! Men självklart är hög på golvet att föredra.. Men inte så mycket att göra, hoppas och tror att detta kommer funka bra oxå! Lagt en hel del tid på att få iordning allt nu.

Tröjorna dök upp för ett par dagar sedan, ett 2kg paket. Så dom som vill köpa en sådan kan säga till på mässan, vi har lite blandade storlekar och hoppas dom räcker.  <tumb>
Mvh, Olof!

Hajen

Aldrig varit på aeroseum, men det ska väl lösa sig! Det är bara stå där strax före 0900 på lördag och säga vad man ska göra eller ?

Olof

Citat från: Hajen skrivet 24 mars 2014 kl. 17:14:19
Aldrig varit på aeroseum, men det ska väl lösa sig! Det är bara stå där strax före 0900 på lördag och säga vad man ska göra eller ?

Eftersom man inte har någon täckning i berget tänkte jag hålla mig på utsidan tills vi samlat ihop oss.  :)
Det är helt klart ett speciellt ställe att ha mässa på, men har alltid varit väldigt roligt och mycket uppskattat bland publik och Aeroseum själva.  :D
Mvh, Olof!

Olof

Nu är sanden på plats i berget!  <happy>
Mvh, Olof!

vicke rc r620

#65
Superbra

vicke rc r620


Swe2540

Kul att köra i hop med dig vicke och hälsa farsgubben med och be han med regga sig för snart har han med en egen bil :)
Magom cat320 programmerare :)

vicke rc r620

#68
det var väldigt kul att köra med dig också. och det ska jag :D

Olof

Tackar alla för en kanonhelg!

Fler bilder kommer säkerligen, men bjuder på denna just nu iaf:


Hoppsan! Så skulle det ju inte bli.  [laugh]
Tur att Hajen löste problemet med pistmaskinen.  <happy>
Mvh, Olof!

Badboy

En massa Bilder tack!!!

Badboy

nalle

Det låter som att ni har haft det kul, sitter och längtar efter bilder :)

Swe2540

Magom cat320 programmerare :)

Lumbago

#73
Några bilder från 1/87-banan:


































Filmer kommer, men inte just nu.

Eirike93

Trevligt att träffa nya människor och att få köra lite lastbil igen! :D
Synd att jag inte fick med min egna i år, men det är nya tag nästa år!

Mina bilder:
1:14
1:87 och lite järnväg
Mvh
Erik Halvorsen
Scania R620, 25,25 styckegods, fullhöjd!
XXX Tungdragare, 10x8
4-axlig tipptrailer